Bakan Kurum ve Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, İklim Eylemi Haftası kapsamında bulunduğu İngiltere’nin başkenti Londra’da temaslarına devam ediyor. Bakan Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Birleşmiş Milletler (BM) Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi. Görüşmede, Türkiye’nin COP31 hazırlıklarına ilişkin bilgilendirme yapıldı, COP31 Eylem Gündemi, enerji güvenliği, yenilenebilir enerji hedefleri, döngüsel ekonomi konuları ele alındı. “KÜRESEL İŞ BİRLİĞİNİN GÜÇLENDİRİLMESİNE YÖNELİK ÖNCELİKLERİMİZİ DEĞERLENDİRDİK” Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Kurum, “COP31 hazırlıkları çerçevesinde Eylem Gündemimizi ele aldık; iklim kriziyle mücadele, enerji güvenliği, döngüsel ekonomi ve küresel iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik…
