Migros, Brand Finance’a Göre Türkiye’nin En Güçlü Markası Seçildi
Migros, marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan “Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025” listesinde birinci sıraya yerleşti.
Migros’un açıklamasına göre, Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025 listesi, marka algısı ve tüketici davranışları olmak üzere iki alanda incelendi. Markaların dijital varlığı, inovasyon kapasitesi, güvenilirlik, müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluluk, çevresel etki, açıklık, şeffaflık ve etik yönetim anlayışı, modernlik, yaygınlık, özgünlük ve marka imajı gibi kriterler dikkate alındı.
Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025 listesinde zirveye yükselen Migros, geçen yıl da “European Supermarket Magazine” ve Brand Finance işbirliğiyle yayımlanan “Avrupa’nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi” raporunda birinci sırayı almıştı.
Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecilerinin yatırım, performans ve marka gücü değerlendirmeleri sonucunda yapılan sıralamada, Migros, “AAA+ notunu alan tek gıda perakendecisi” unvanına sahip oldu. (AA)